Termeni si Conditii

1. Definiții și termeni

1.1 NEAKAISA – este denumirea comercială a SC BBMK STEEL SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, B-dul Camil Ressu, nr 44, bloc C14, scara 5,etaj 2, apt 57, sector 3, număr de ordine în Registrul Comerțului J40/229/2014, cod unic de înregistrare fiscală RO32839770

1.2 Vânzător – societatea comercială BBMK STEEL SRL

1.3 Cumpărător – persoană fizică/ juridică sau orice entitate care își face un Cont în Site, efectuează o Comanda în Site sau telefonic.

1.4 Client –  persoană fizică/ juridică  care are sau obține acces la CONȚINUT prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Neakaisa (telefonic, electronic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între Neakaisa și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

1.5Utilizator – orice persoană fizică/ juridică înregistrată pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

1.6 Cont – secțiunea din site formată dintr-o adresa de email și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client/ Cumpărător și istoricul acestuia în site (comenzi, facturi proforme, adrese de livrare, etc.)

1.7 Site – domeniul www.neakaisa.ro și subdomeniile acestuia

1.8 Comandă – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vanzatorului, prin intermediul site-ului intenția sa de a achizitiona Bunuri și/ sau Servicii de pe site.

1.9 Avans – Procent între 5-100% din valoarea comenzii, perceput în cazul comenzilor speciale, a importurilor de produse care nu sunt permanent în stoc.

1.10 Bunuri și servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comanda care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumprătorului ca urmare a unei comenzi.

1.11 Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător care nu necesită prezența fizică a nici uneia dintre părți. Acesta se consideră încheiat în momentul confirmării de către Vânzător a comenzii prin confirmarea disponibilității produsului. Confirmarea va fi transmisă fie prin e-mail, fie telefonic de unul dintre operatorii magazinului online.

1.12 Conținut – Toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic. Continut oricarui email trimis Cumparatorului de catre Vanzator prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant. Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.

1.13 Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS) asupra Bunurilor și serviciilor și/ sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile conținute de acesta.

1.14 Tranzactie – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/ sau Serviciu de către Vânzător Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

1.15 Taxa de timbru verde – valoarea exprimată în lei, plătită de către Vânzător către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport și valorificare/ reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice și electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

1.16 Specificații – toate specificațiile și/ sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

2. Documente contractuale

2.1 Prin înregistrarea unei comenzi în site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2 Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea automată a Comenzii. Acceptarea Comenzii și încheierea contractului la distanță se face prin transmiterea unei notificări de confirmare comandă prin email sau telefonic de către un operator al Vânzătorului.

2.3 Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/ sau serviciilor din Comandă. În cazul modificării cantității de Bunuri și/ sau Servicii din Comandă, va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitata dacă este cazul.

2.4 Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul notificării de expediere a comenzii prin poșta electronică/ sms/ telefonic.

2.5 Pentru Comenzile ce urmează a fi ridicate de la sediul Vânzătorului, rezervarea produselor este valabilă pentru 72 de ore de la confirmarea comenzii și a disponibilității de către un reprezentant al vanzatorului prin prin intermediul notificării de expediere a comenzii prin poșta electronică/ sms/ telefonic.

2.6 Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător sau un furnizor al acestuia pentru bunurile achiziționate.

2.7 Informațiile prezentate în site, precum prețuri, stocuri, sunt considerate Oferte. Prin plasarea unei comenzi, Cumpărătorul acceptă oferta, însă încheierea contractului la distanta se va face cum este indicat în pct 2.4.

2.8 Factura proformă este fie documentul primit de Cumpărător pe email după plasarea comenzii în site, fie documentul transmis manual de către un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regăsesc în oferta online. Factura proformă nu este un document fiscal și nu ține loc de factura fiscală care se livrează fie împreună cu coletul, fie prin email după expedierea comenzii.

2.9 Notele de transport (awb-uri sau avize de expediție) sunt documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Ele nu reprezinta documente fiscale și nu țin loc de factură fiscală.

2.10 Certificatele de garanție (unde este cazul) însoțesc produsele în momentul livrării. În caz contrar, poate fi apelat departamentul de relații cu clienții pentru informații suplimentare.

2.11 La cererea expresa a clientului (unde este cazul) se emit certificate de conformitate, calitate și trasabilitate, în funcție de specificațiile producătorului/ importatorului.
 
3. Politica de vânzare online

3.1 Accesul în vederea efectuarii unei Comenzii îi este permis oricărui Client/ Cumparator.

Pentru motive justificate Neakaisa.ro isi rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului/ Cumparatorului în vederea efectuarii unei Comenzi și/ sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/ Cumparatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Vanzatorul. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/ Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Neakaisa, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor mai sus menționate.

3.2 Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea Contact din site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru acestea.

3.3 În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Neakaisa își rezerva dreptul de a cere Clienților/ Cumparatorilor introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.

3.4 Neakaisa poate publica pe site informatii despre bunuri și/ sau servicii și/ sau promoții practicate de către acesta sau de oricare alt terț cu care vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

3.5 Toate tarifele aferente Bunurilor și/ sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA.

3.6 În condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afisat pe Site include Taxa de timbru verde. În cazul în care Clientul/ Cumparatorul solicită detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții al Neakaisa.

3.7 În cazul plăților online Vânzătorul nu este/ nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plată cu cardul sau comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care sunt percepute de banca emitentă a cardului. Responsabilitatea pentru această acțiune o poarta numai Cumpărătorul.

3.8 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/ sau Serviciilor disponibile pe site (imagini statice/ dinamice/ prezentări multimedia, descrieri de produs, specificații, etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9 Imaginile prezentate sunt cu titlu informativ. Culorile pot diferi, în realitate, în funcție de ecranul dispozitivului dar și de luminozitatea din mediul ambiental în care sunt vizualizate produsele.

3.10 După achiziționarea unui Bun sau Serviciu, clientului i se poate cere prin email înscrierea unui review legat de bunul/ serviciul achiziționat. Solicitarea va fi transmisă către adresa de email înscrisă de Cumpărător în Cont. În acest fel, Cumpărătorul poate contribui la informarea altor posibili utilizatori/ clienți/ cumprători de pe site. Vânzătorul nu este responsabil de informațiile cuprinse în review-uri.

3.11 Produsele care nu se află în stoc permanent, precum și cele care sunt prezente doar în cataloagele offline ale vânzătorului, pot fi aduse pe comandă specială. Pentru acestea se va achita un avans, reprezentant între 5-100% din valoarea bunului achiziționat.

4. Cesionarea si subcontractarea

Vânzătorul poate cesiona și/ sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul expres al acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale, indiferent de terțul care furnizează serviciul.


5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA

5.1 Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice/dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Neakaisa si a furnizorilor sai, fiindu-le rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare/publicare)

5.2 Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea/distribuirea/publicarea/transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includeerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Neakaisa, includerea oricarui continut in afara site-ului, indepartarea nsemnelor care semnifica dreptul de autor al Neakaisa asupra Continutului, precum si participarea la transferul/vanzarea/distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea, afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Neakaisa.

5.3 Orice continut la care Clientul/Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizarea specific si valid incheiat intre Neakaisa si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Neakaisa cu referire la acest Continut.

5.4 Clientul/Cumparatorul poate copia, tranfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

5.5 In cazul in care Neakaisa oferta Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul/Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, confirm conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Neakaisa pentru respectivul Clien/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferta, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudicicat in orice alt mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6 Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit din acesta prin accesare, vizitare si/sau vizalizare nu contituie o obligatie contractuala din partea Neakaisa si/sau al angajatului/prepusului Neakaisa care a mijlocit tranferul de Continut, in cazul in care acesta exista, fata de respectivul Continut.

5.7 Este interzisă orice utilizare a Conținutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.


6. COMANDA

6.1 Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa dinalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

6.3 Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4 Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

6.4.1 Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzaciei, in cazul platii online;

6.4.2 Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Neakaisa, in cazul platii online;

6.4.3 Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.4.4 Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.

6.5 In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retraferea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.

6.6 Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.7 In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.6.8 Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, sau cu greutate individuala peste 20 kg se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi dus pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura manipularea produselor pana in apartament/casa.

6.9 Coletele ce contin produse fragile vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier/transportator cu optiunea de "Deschidere la livrare" pentru verificarea integritatii produselor. Semnarea documentelor de receptie implica acceptarea produsului ca fiind in stare intacta in momentul livrarii. Daca livrarea este acceptata cu semnatura de primire, orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate fi luata in considerare. Categoriile de produse, pentru care se asigura de catre Vanzator optiunea „Deschidere colet” sunt Obiecte sanitare, Mobilier baie, Cazi baie (cu exceptia Sifoanelor și Suporturilor cazi), Cabine dus (cu exceptia Rigolelor si canalelor de scurgere dus), Mobilier baie.

6.11 In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite optiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.

6.12 Anumite tipuri de produse pot necesita plata in avans pentru a putea fi livrate pe curier specializat care nu are optiunea de incasare ramburs. In aceste cazuri, in procesul de prelucrare comanda, un operator va va transmite toate informatiile necesare pentru efectuarea platii prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare. Cateva dintre categoriile la care face referire acest punct, fara a se limita doar la acestea sunt: cazile freestanding, gresie si faianta, obiecte sanitare livrate in numar multiplu, etc.

6.13 Comenzile cu valoare mai mare de 5.000 lei pentru persoane juridice si 10.000 lei pentru persoane fizice nu pot fi livrate cu optiunea de plata ramburs. In cazul acestora, clientul poate opta pentru livrare fragmentata a produselor astfel incat fiecare livrare sa se incadreze in acest plafon, situatie care poate genera costuri suplimentare de transport care vor fi suportate de client, sau poate alege sa plateasca integral comanda in avans pentru ca aceasta sa poata fi livrata cu ajutorul unui transportator specializat.

7. BUNURI/SERVICII SI CLIENTI/CUMPARATORI PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

7.1 Nu se asigura drept de retragere decat pentru clientii/cumparatorii persoane fizice.

7.2 Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

7.2.1 Contractele de prestari servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat la cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul de retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator.

7.2.2 Furnizarea de bunuri si/sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea lor pe parcursul perioadei de retragere.

7.2.3 Furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate in mod clar.

7.2.4 Furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid.

7.2.5 Furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator.

7.2.6 Furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare inseparabil amestecate cu alte elemente.

 
8. CONFIDENTIALITATE

8.1 Informatiile de orice natura furnizare de catre Cumparator/Client Vanzatorului vor ramane in proprietatea vanzatorului.

8.2 Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3 Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati transmis prin intermediul Site-ului.

8.4 Prin inscrierea in baza de date Neakaisa, Clientul/Cumparatorul isi oferta consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri Neakaisa, furnizori de servicii de marketing, agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru, alte companii cu care Neakaisa poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata Bunurilor si/sau Serviciilor, etc.


9. PUBLICITATE

9.1 Newsletterele Neakaisa sunt transmise prin intermediul partnerilor specializati si agreati de Neakaisa. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2 In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Neakaisa in acest sens, sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului.

9.3 Renuntarea la primirea Newsletterului de catre Client sau Cumparator se face in orice moment folosinf link-ul dedicat de dezabonare din cadrul oricarui Newsletter sau apeland la numarul de telefon 0786386444.

9.4 Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 
10. FACTURARE – PLATA

10.1 Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.neakaisa.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.

10.2 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in confirmarea comenzii, fie in email-ul transmis de catre un operator, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile/Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3 Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.

10.4 Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Neakaisa in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.5 Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.6 Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau.

10.7 In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 49 (patruzeci si opt) de ore prin email, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de email: office@neakaisa.ro

10.8 Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile Neakaisa si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

10.9 In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul terminalelor mobile care au aceasta facilitate.

10.10 Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana loga pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata de pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caractez puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).


11. LIVRAREA BUNURILOR

11.1 Vanzatorul se obliga sa livreze bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator, prin curieri proprii sau ridicarea de la sediul Neakaisa, conform optiunii Clientului.

11.2 Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare – note de transport (awb/aviz de expeditie).

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si/sau Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

 
12. AVANSURI

12.1 Avansul este cuantumul achitat de catre client in una din urmatoarele situatii:

12.1.1 Produsul comandat va intra in productie conform specificatiilor clientului.

12.1.2 Se face o comanda speciala la producator pentru produsul ales. De regula, produsele nu sunt de serie, se aduc doar pe comanda speciala, iar pentru lansarea comenzii la producator este necesar un avans.

12.1.3 Valoarea produselor depaseste limita admisa de plata cu numerar si produsul nu poate fi achitat integral curierului in momentul livrarii. Conform prevederilor legale, pragul este de 10.000RON. In acest caz, diferenta de pret va fi achitata in avans prin transfer bancar.

12.2 Cuantumul avansului in toate situatiile prevazute la punctul 12.1 variaza in functie de natura produsului si valoarea acestuia intre 5-100% din valoarea totala.

12.3 Plata catre Neakaisa se va face prin transfer bancar, pe baza unei facturi proforme transmise de catre un operator al Site-ului sau pe baza facturii proforme receptionate in urma unei Comenzi plasate in site. In cazul facturii proforme emise automat in urma Comenzii in Site, este recomandat sa asteptati confirmarea telefonica sau prin email din partea unui reprezentant al Neakaisa.

12.4 Factura proforma nu reprezinta o obligativitate a Site-ului pentru disponibilitatea produsului, nu reprezinta o confirmare a comenzii sau acceptarea contractului la distanta. Ea are rol orientativ si nu are valoare fiscala.

12.5 Imediat dupa efectuarea transferului, se va emite o factura fiscala de avans care va va fi transmisa de catre un operator al Neakaisa prin email.

12.6 Termenul de livrare pentru bunurile comandate prin achitarea unui avans difera in functie de producator, tara de origine a produselor si de circumstante independente de Site. Un termen de livrare aproximativ va poate fi oferit pe baza cererii de oferta de catre un reprezentant al Site-ului.

12.7 Se accepta o abatere de 14 zile fata de termenul estimat initial. Aceasta nu implica retragerea din contract sau anularea acestuia.

12.8 Pentru intarzieri de livrare mai mari de 14 zile, Clientul/ Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract, fara penalizari si fara a-i fi imputate despagubiri. Rambursarea avansului se va face in maximum 10 zile de la notificarea retragerii in contul din care a fost facut transferul initial.

12.9 Fata de politica de retur, asa cum este ea prezentata in Site la adresa: Politica de Retur, retragerea din Contract dupa achitarea avansului se poate face doar in conditiile stipulate la punctul 12.8 atat de catre clienti persoane fizice, cat si juridice.

12.10 Produsele achitate cu avans aflate in situatiile de la punctele 12.1.1 si 12.1.2 se considera ca intra sub incidenta Art 16, punctul d din OUG 34/2014 cu modificarile legii nr 157 din 22 iunie 2015: furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar si sunt considerate produse la care nu se poate invoca dreptul de retur.

 
13. GARANTII

13.1 Toate bunurile comercializate de catre Neakaisa cu exceptia celor resigilate beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie facand cele resigilate), in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

13.2 In cazul Bunurilor vandute si livrate de Neakaisa, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre importatorii produselor cu centre de service pe teritoriul tarii.

13.3 Garantiile pot fi transmise alaturi de produse in colet, fie in format electronic dupa livrarea bunurilor. In ambele variante, garantia este valabila incepand cu data livrarii.

13.4 In cazul in care garantia nu v-a fost transmisa nici fizic nici electronic in 48 (patruzeci si opt) ore de la livrare, va rugam sa ne sesizati acest aspect fie pe email la adresa: office@neakaisa.ro sau telefonic la numarul de telefon: 0786386444.

13.5 In cazul certificatelor de garantie emise de producatori sau importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzeci si opt) ore de la receptionarea produselor, conform specificatiilor de la punctul 12.4

 
14. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

14.1 Proprietatea asupra bunurilor va fi tranferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului. Conform Art. 20 din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, Riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.


15. RASPUNDERE

15.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

15.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

15.2 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

15.3 Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

15.4 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Neakaisa, acestia fiind opozabili Clientilor/Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.


16. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

 16.1 sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;

16.2  sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv;

16.3    sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

16.4    sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

16.5   sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit  produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

16.6     sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

16.7     sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;

16.8    sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre  Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

16.9     sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

 
Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review,  Utilizatorul/Clientul/ Cumparatorul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a  Rating-ului general.

 
Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care  Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: https://www.neakaisa.ro/contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.


17. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

17.1 BBMK STEEL SRL certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare.

Neakaisa.ro este un brand care aparține unei companii inregistrate in Romania responsabilă avand sediul social in Bucuresti, B-dul Camil Ressu nr 44, bloc C14, apt 57, Sector 3, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J40/2257/2014, avand Codul de identificare fiscala RO32839770, este inregistrata si avizata de catre ANSPDCP (Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal) cu nr. de inregistrare 18687/31.07.2015

Mai multe despre politica de confidentialitate pot fi citite accesand pagina Prelucrarea datelor cu caracter personal

17.2  Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Neakaisa are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

17.3 Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea  Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul  Clientului/Cumparatorului. Pentru mai multe detalii, poate fi consultata Politica de Cookie-uri disponibila la adresa: Politica de Cookies

17.4 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor   garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

17.5 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Strada Nuvelei nr 33, sector 1, Bucuresti, in atentia SC BBMK STEEL SRL va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

17.6 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
 

18. FORTA MAJORA

18.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18.2.  Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

 
19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Neakaisa si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.