Informatii livrare

Cuprins

1. Expedierea comenzilor

In functie de optiunea aleasa, Neakaisa.ro se asigura ca intri in posesia bunurilor cat de repede posibil.

Optiunile si termenele de livrare sunt urmatoarele:

a. Curier Rapid - pentru produsele compatibile si in aria de acoperire a curierului (Sameday, Dragon Star, TNT, Urgent Cargus, Fan Courier, Nemo Express, DPD, etc).

Costul de transport prin curier rapid este fix: 20 RON pentru comenzile sub 500 RON si gratuit pentru cele peste 500 RON.

Costul de transport pentru coletele volumetrice formate din cazi de baie, cadite de dus inalte, rezervoare din polietilena de volum mare, vase de expansiune de volum mare este de 40 RON.

Produsele din categoria Cazi de baie freestanding și căzi cu hidromasaj necesită transport specializat care nu permite încasarea în momentul livrării. Pentru comenzile care conțin acest tip de produse, se va solicita plata în avans.

Pentru produsele din categoriile de compresoare si generatoare costurile de transport sunt de 60 sau 80 ron, acestea fiind considerate produse voluminoase si foarte grele.

Coletele ce contin produse fragile din categoriile Obiecte sanitare, Mobilier baie, Cazi baie (cu exceptia Sifoanelor si Suporturilor cazi), Cabine dus (cu exceptia Rigolelor si canalelor de scurgere), Mobilier baie, vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier/ transportator cu optiunea de "Deschidere la livrare" pentru verificarea integritatii produselor in momentul livrarii. Semnarea documentelor de receptie implica acceptarea produsului ca fiind in stare intacta in momentul livrarii.

In cazul acestor colete exista posibilitatea perceperii de taxe suplimentare daca destinatia nu se afla in aria de acoperire cu kilometri suplimentari 0 a curierului.  Daca livrarea este acceptata cu semnatura de primire, orice reclamatie ulterioara privind integritatea produselor nu mai poate fi luata in considerare.

In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite optiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.

Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, sau cu greutate individuala peste 20 kg se face pana la adresa mentionata, fara a putea fi dus pana in apartament/casa. Curierul nu poate asigura anipularea produselor pana in apartament/casa. 

Comenzile de gresie si faianta se expediaza in sistem paletizat, oriunde in tara, iar costul de transport variaza in functie de destinatie, greutatea marfii si numarul de paleti necesari.  Costul de transport pentru aceste comenzi va fi comunicat in momentul confirmarii comenzii finale. 

Din masuri de siguranta, pachetele de gresie, faianta si orice alte placi ceramice, NU vor fi expediate prin curierat rapid pentru a preveni deteriorarea. Comenzile ce contin un numar de cutii insuficient pentru a expedia in sistem paletizat se pot ridica de la sediul nostru la o data stabilita de comun acord!

 

b. Temporar este intrerupta activitatea cu publicul și ridicarea personala a produselor din punctul de ridicare din Strada Atelierului, nr 20, sector 1, Bucuresti.

Timp de livrare

Livrarile standard se fac in 24-72 ore de la confirmarea comenzii. Pentru comenzile confirmate pana in ora 12:00 a unei zile lucratoare, livrarea se face in 24-48 ore, iar pentru cele confirmate dupa ora 12:00, livrarea se face in maximum 72 ore.

*Exceptia de la regula o reprezinta gama de Produse metalurgice din Categoria Materiale de Constructii, produse care necesita un transport propriu special si vor fi livrate in cel mult 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, la un moment ales de comun acord si produsele care nu se afla in stoc la momentul confirmarii telefonice a comenzii, acestea fiind livrate imediat dupa intrarea acestora in stoc.

 

2. Moduri de livrare a bunurilor

2.1.   Livrarea bunurilor se realizează printr-un serviciu de curierat sau printr-o companie de transport/ casa de expediție. Timpul de livrare depinde de Produsul comandat/Produsele comandate și este indicat estimativ de Vânzător înainte de încheierea Contractului.

2.2.   Curier Rapid - pentru produsele compatibile și în aria de acoperire a curierului (Sameday, Dragon Star, TNT, Urgent Cargus, Fan Courier, Nemo Express, DPD, etc).

2.3.   Livrarea bunurilor se efectuează exclusiv pe teritoriul României, la adresa de livrare indicată de Client/Cumpărător.

2.4.   Vânzătorul va asigura atât ambalarea corespunzătoare a Bunurilor, cât și transmiterea documentelor însoțitoare – note de transport (awb/aviz de expediție).

 

3. Costurile de livrare

3.1.   Costul de transport prin curier rapid este: 

 i. 20 RON pentru comenzile sub 500 RON

 ii. Gratuit pentru comenzile de peste 500 RON;

3.2.   Costul de livrare prin transportator specializat este: 

iii. 40 RON pentru coletele volumetrice formate din cazi de baie, cădite de dus înalte, rezervoare din polietilena de volum mare, vase de expansiune de volum mare;

Iv. 60 RON sau 80 RON pentru produsele din categoriile de compresoare și generatoare, după caz, acestea fiind considerate produse voluminoase și foarte grele.

3.3.   In funcție de particularitățile produsului, respectiv greutatea, dimensiunea, caracteristicile acestuia, și adresa unde acestea se vor livra, costurile de livrare pot varia. Cumpărătorul va fi informat cu privire la costul livrării anterior confirmării comenzii.

3.4.   Anumite tipuri de produse necesită transport specializat, care nu permite încasarea în momentul livrării. In aceste cazuri se va solicita plata în avans, iar în procesul de prelucrare comandă, un operator va transmite Clientului/Cumpărătorului, prin telefon, email sau alt mijloc de comunicare, toate informațiile necesare pentru efectuarea plății. Câteva dintre categoriile de produse la care face referire acest punct, dar fără a se limita la, sunt: căzile freestanding, gresie si faianță, obiecte sanitare livrate in număr multiplu, etc.

3.5.   Comenzile de gresie și/sau faianță se expediază în sistem paletizat, oriunde în țară, iar costul de transport variază în funcție de destinație, greutatea mărfii și numărul de paleti necesari. Costul de transport pentru aceste comenzi va fi comunicat Clientului/Cumpărătorului înainte de momentul confirmării comenzii finale. Aceste costuri suplimentare, ce decurg din adresa de livrare, greutatea mărfii și numărul de paleti, sunt în sarcina Clientului/Cumpărătorului. 

3.6.   Din motive de siguranță, pachetele de gresie, faianță și orice alte plăci ceramice, NU vor fi expediate prin curierat rapid pentru a se preveni deteriorarea acestora. În ceea ce privește comenzile ce conțin un număr insuficient de cutii pentru a putea fi expediate în sistem paletizat, acestea se vor putea ridica, la o dată stabilită de comun acord cu Vânzătorul, de la punctul de ridicare, situat în Strada Atelierului, nr 20, sector 1, București. Temporar este întreruptă activitatea cu publicul și ridicarea personală a produselor din punctul de ridicare situat în București , Str. Atelierului, nr. 20, sector 1.

3.7.   In cazul în care, din motive imputabile Clientului/Cumpărătorului (cum ar fi, dar fără a se limita la: refuzul de primire a coletului, absența de la adresa de livrare comunicată, refuzul achitării contravalorii coletului), se încearcă livrarea Bunurilor în mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferită de cea solicitată/stabilită inițial prin Comandă, Cumpărătorul are obligația de a suporta toate costurile ocazionate de aceste incidente.

3.8.   Transportul pentru produse volumetrice, livrate pe palet, a produselor ce cântăresc peste 20 kg și/sau care au o dimensiune externa mai mare de 2 metri, a produselor atipice, a produselor periculoase, a produselor fragile etc., se face până la adresa menționată, fără a putea fi duse până în apartament/casa/imobil. Curierul nu poate asigura manipularea produselor până în apartament/casa/imobil, iar în astfel de situații produsele vor fi descărcate și plasate la marginea trotuarului. Cu excepția cazului în care s-a convenit de comun acord în sens contrar, transportul printr-un serviciu de curierat sau casă de expediție presupune livrarea mărfii pe drumuri circulabile cu camionul, până la locul de descărcare la vehicul, nu însă și transportul până la locul de utilizare sau de depozitare.

3.9.   Produsele vor fi descărcate de către transportator și plasate la marginea trotuarului, cu excepția produselor agabaritice, voluminoase sau supradimensionale care nu pot fi manipulate cu mijloacele din dotare ale camionului și care necesită asistență din partea Clientului/Cumpărătorului sau a persoanei desemnată de acesta în acest sens. Pentru transportul mărfurilor de la punctul descărcării până la locul montajului/depozitarii, vă recomandăm să aveți personal/ajutor care să vă ajute la manipularea acestora în condiții de siguranță.

3.10.Transportul coletelor va fi asigurat pe străzile pe care este posibil accesul și întoarcerea autocamioanelor, cât și acolo unde acestea pot parca și utiliza mijloacele de descărcare din dotare (lift, liză) în condiții de siguranță, fără a bloca sau a îngreuna traficul. Transportul nu este asigurat în zone în care drumurile sunt greu accesibile (pământ, piatră) sau accesul camioanelor este restricționat.

3.11.Coletele trimise prin curier rapid, ce cântăresc sub 20 kg, care au o dimensiune externa mai mică de 2 metri și care nu sunt atipice, sunt livrate până în fața ușii (până la ușa apartamentului/casei/imobilului), cu condiția ca adresa de livrare furnizată de către Client/Cumpărător să conțină etajul și numărul apartamentului. Astfel de produse sunt livrate la adresa menționată de cumpărător, iar costul de livrare este cel menționat înainte de finalizarea comenzii.

 

4. Timpul de livrare

4.1.   Termenul de livrare este individual și este indicat estimativ pe pagina de prezentare a produsului.

4.2.   Livrarea coletelor prin serviciu de curierat și/sau casa de expediție se face de luni până vineri, cu excepția zilelor de sărbătoare legală.

4.3.   Livrările standard se fac, în mod obișnuit, în 24-72 ore (1-3 zile lucrătoare) de la confirmarea comenzii.

 i.  Pentru comenzile confirmate până în ora 12:00 a unei zile lucrătoare, livrarea se face, în mod obișnuit în 24-48 ore;

 ii.  Pentru comenzile confirmate după ora 12:00 a unei zile lucrătoare, livrarea se face, în mod obișnuit, în 48-72 ore.

4.4.   Pentru produsele metalurgice din Categoria Materiale de Construcții, raportat la faptul că acestea necesită un transport propriu special, acestea se livrează, în mod obișnuit, în termen de 5 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, la o dată stabilită de comun acord între Vânzător și Client/Cumpărător.

4.5.   Produsele care nu se află în stoc la momentul primirii comenzii (expuse pe site cu mențiunea ”la comandă”), sunt livrate ulterior intrării acestora în stoc, în condițiile expuse mai sus, Clientul/Cumpărătorul fiind informat cu privire la o dată estimativă de livrare.

4.6.   In cazul în care profesionistul nu și-a îndeplinit obligația de a livra produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termen de cel mult 30 de zile la data încheierii contractului, consumatorul îi poate solicita să efectueze livrarea într-un termen suplimentar, corespunzător circumstanțelor. In cazul în care profesionistul nu livrează produsele în termenul suplimentar respectiv, consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluțiunea sau rezilierea contractului.

4.7.   Punctul 1.22 nu se aplică contractelor de vânzare în cazul în care livrarea în termenul convenit de comun acord este esențială având în vedere toate circumstanțele existente la încheierea contractului sau în cazul în care consumatorul informează profesionistul, pe un suport durabil înainte de încheierea contractului, că livrarea înainte de sau la o dată precizată este esențială. In aceste cazuri, dacă Vânzătorul nu livrează produsele în momentul convenit cu consumatorul sau în termenul stabilit la pct. 1.22., consumatorul are dreptul, după caz, la rezoluțiunea sau rezilierea contractului.

4.8.   La rezoluțiunea sau, după caz, la rezilierea contractului, Vânzătorul va rambursa toate sumele plătite în temeiul contractului de către consumator, în decurs de cel mult 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului.

4.9.   Momentul de la care începe sa curgă timpul de livrare:

i. în cazul plății prin OP (ordin de plată), în următoarea zi lucrătoare după încasarea contravalorii produselor de către vânzător;

ii. în cazul plății prin card de credit sau debit, în următoarea zi lucrătoare după primirea de către vânzător a deciziei afirmative din partea băncii respective;

iii. în cazul plății ramburs la livrare, în următoarea zi lucrătoare după confirmarea comenzii de către Vânzător;

iv. în cazul altor modalități de plată, în prima zi lucrătoare după confirmarea plății.

 

5. Daune de transport, vicii

5.1.   Pentru toate livrările, în cazul deteriorării vizibile a coletului sau a ambalajului, Clientul/Cumpărătorul sau persoana delegată de acesta cu primirea comenzii trebuie să verifice integritatea conținutului împreună cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmând ca rezultatul să fie notat într-un proces verbal încheiat de către acesta din urmă.

i. Serviciul „Deschide coletul la livrare” este disponibil pentru toate produsele care au afișat acest beneficiu în pagina de prezentare a acestora din cadrul magazinului online al Vânzătorului și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.

Acest serviciu oferă posibilitatea Clientului/Cumpărătorului sau persoanei delegate de acesta de a verifica dacă produsul este intact, însă nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba/monta/asambla) produsul.

Daca în urma deschiderii coletului, Clientul/Cumpărătorul sau persoana delegată de acesta consideră că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta trebuie să refuze primirea comenzii. Pentru a refuza comanda Clientul/Cumpărătorul trebuie să completeze un Proces-verbal de constatare, în prezenta curierului, în momentul livrării. Procesul verbal NU mai poate fi completat după plecarea curierului.

5.2.   In cazul în care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite opțiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama către Vânzător deteriorarea produselor în termen de 1 oră de la momentul recepției. După acest termen, reclamațiile nu mai pot fi luate în considerare.

5.3.   Coletele ce conțin produse fragile din categoriile Obiecte sanitare, Mobilier baie, Cazi baie (cu excepția Sifoanelor și Suporturilor cazi), Cabine dus (cu excepția Rigolelor si canalelor de scurgere), Mobilier baie vor fi expediate exclusiv prin intermediul unui curier/transportator cu opțiunea de "Deschide coletul la livrare" pentru verificarea integrității produselor.

i. Semnarea documentelor de recepție implică acceptarea produsului ca fiind în stare intactă în momentul livrării.

ii.Dacă livrarea este acceptată cu semnătură de primire, orice reclamație ulterioară privind integritatea produselor nu mai poate fi luată în considerare.

 iii.In cazul acestor colete există posibilitatea perceperii de taxe suplimentare dacă destinația nu se află în aria de acoperire cu kilometri suplimentari 0 a curierului. 

5.4.   Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa livrarea unor categorii de produse apreciate ca voluminoase în anumite regiuni din Romania. In cazul în care adresa de livrare indicată în procesul de comandă se află în afara ariei de livrare, Clientul/Cumpărătorul va fi contactat în vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnată, dacă este cazul, în cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plată utilizată în momentul plasării comenzii, cu excepția cazului în care s-a convenit, de comun acord, o altă modalitate de restituire.

5.5.   Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa livrarea produselor în localități / zone în care există restricții de circulație sau interdicții dispuse de autorități (de exemplu, instituirea de măsuri de carantinare zonală). Dacă, în urma plasării comenzii, se constată că zona / localitatea se află în carantina sau este supusă din partea autorităților altor masuri restrictive care pot afecta buna desfășurare a procesului de livrare, clientul/cumpărătorul va fi contactat în vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnata în cel mai scurt timp posibil, dacă este cazul, prin metoda de plată utilizata în momentul plasării comenzii, cu excepția cazului în care nu s-a convenit, de comun acord, o altă modalitate de restituire.

5.6. Conform art. 20 din OUG 34/2014, în cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar aceasta opțiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului față de transportator.

5.7.   Informațiile prezentate în această Secțiune, respectiv Secțiunea ”Informații livrare”, se completează și corelează cu Termenii și condițiile de utilizare a site-ului, regăsite aici.