Retur 120 de zile

Retur în 120 zile este beneficiul pe care îl oferim clienților neakaisa.ro, atât persoane fizice cât și persoane juridice. Acesta nu afectează în niciun fel drepturile legale de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță, așa cum sunt detaliate în Politica de retur.

Retur în 120 zile este un serviciu suplimentar oferit de vânzător care se aplică produselor achiziționate din categoriile: Obiecte sanitare, Cazi baie, Cabine dus (doar din categoriile Rigole si Cadite dus - vezi exceptii mai jos),  Baterii baie, Sisteme de dus, Rezervoare wc și Baterii Bucătărie.

Procedura de retur
Completează formularul de retragere din contract. Dacă sunt câmpuri unde nu ai informația la îndemână, poți completa cu valoarea 0. Important este să completezi corect datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor și codul produsului pe care vrei să îl returnezi).

La predarea coletului către curier, asigură-te că numărul comenzii la care faci retur este notat pe colet sau pe awb.

Condiții generale serviciu Retur în 120 de zile:

· Produsul trebuie să aibă ambalajul original complet și etichetele intacte;
· Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit;
· Produsul trebuie să aibă toate accesoriile care au fost prezente la livrarea inițială, precum și consumabilele și produsele cadou aferente (dacă este cazul);
· Produsul trebuie să fie ambalat corespunzător, conform livrării efectuate de Vânzător (de ex: produs livrat pe palet, va trebui returnat tot pe palet, produs livrat ambalat în folie de protecție cu bule, va trebui returnat ambalat identic, etc.);
· Produsul să fie însoțit de certificatul de garanție în original (dacă este cazul)
· Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate;
· Produsele menționate în Formularul de retur  sau în email trebuie predate integral curierului. Dacă la verificarea efectuată de către Vânzător, în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, coletul va fi refuzat;
· Cu voucherul primit în urma returului nu se poate achiziționa același produs precum cel returnat.
· În cazul produselor care au făcut parte din comenzi care au beneficiat de discounturi suplimentare, așa cum sunt ele detaliate în pagina de Discounturi valorice comenzi, dacă totalul sumei scade sub pragul pentru care s-a acordat un discount, se va storna și discount-ul acordat pentru atingerea pragului respectiv, în urma comenzile anterioare.
· Comanda pentru coletul de retur va fi plasată la curier de către Cumpărător, obligatoriu cu opțiunea „Deschidere colet”, în caz contrar expediția va primi refuz de primire.
· Costul transportului produsului/ produselor returnate prin curier cade în sarcina Cumpărătorului.
· Costul transportului produsului/produselor achiziționate în baza voucher-ului va fi suportat de către cumpărător, chiar dacă produsele se încadrează la Campania Transport gratuit.
· Produsele fragile care sunt expediate pe curierat rapid si contin palet lemn/carton vor trebui returnate impreuna cu accesoriile de ambalare cu care au fost livrate. Prin accesorii se inteleg paletii de lemn/carton si accesoriile de fixare ale produselor pe palet. In caz contrar, re va retine o taxa de reambalare de 20 ron. Ambalajul produselor trebuie sa fie si acesta intact si original.

După recepția returului de către Vânzător, compensarea valorii produsului returnat prin Drept de retur 120 de zile (integrală sau parțială cu reținerea costului transportului retur dacă este cazul) se va face prin emiterea unui voucher valoric valabil 30 zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achiziționarea altor produse de pe site-ul www.neakaisa.ro

Retur în 120 de zile nu este aplicabil în cazul:

· Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/ electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
· Produselor din categoria Cabine de dus (walk-in, simple, etc).
· Produselor achiziționate conform specificațiilor Cumpărătorului sau pe bază de comandă specială. Acest aspect se referă la produse care nu fac parte din stocul uzual al Vânzătorului, pot fi aprovizionate și livrate pe baza unei comenzi ferme și eventual a plății unui avans, în termenii agreați între părți.
· Produselor care au seriile șterse/deteriorate sau urme ale unor șocuri electrice.
· Produselor achiziționate în campania de „Lichidare stoc”.
· Produsele al căror ambalaj original a fost deteriorat sau lipsește.

Detalii despre dreptul la retragere în 14 zile:
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele generate de returnarea fizică a produsului către Vânzător (costul transportului de retur). Astfel, potrivit OUG nr 34/ 2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:

· Data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse care se vor livra în colete separate;

Toate detaliile legate de returul în 14 zile calendaristice sunt disponibile în Politica de Retur.