Activitatea cu publicul în birourile noastre si ridicarea produselor de la sediul din str. Nuvelei 3 sunt temporar suspendate. Comenzile cu livrare prin curier sunt onorate în regim normal.

Drept de retur în 120 de zile

Dreptul de retur în 120 zile este acordat clienților Neakaisa.ro, atât persoane fizice, cât și persoane juridice. Serviciul Drept de retur în 120 zile nu afectează în niciun fel drepturile legale de retragere în 14 zile pentru comerț la distanță, așa cum sunt detaliate în Politica de retur.

Drept de retur în 120 zile este un serviciu suplimentar oferit de vânzător care se aplică produselor achiziționate din categoriile: Obiecte sanitare, Cazi baie, Cabine dus, Baterii baie, Sisteme de dus, Rezervoare wc și Baterii Bucătărie.

Procedura de retur
Completează cu atenție formularul de retragere din contract. Dacă sunt câmpuri unde nu ai informația la îndemână, poți completa cu valoarea 0. Important este să completezi corect datele tale (Numele pe care a fost plasată comanda, adresa de email, numărul de telefon, contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor și indicativul produsului pe care vrei să îl returnezi).

Găsești formularul de retragere dând click aici.


Condiții generale serviciu Drept de retur în 120 de zile:

· Produsul trebuie să aibă ambalajul original complet și etichetele intacte;
· Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit;
· Produsul trebuie să aibă toate accesoriile care au fost prezente la livrarea inițială, precum și consumabilele și produsele cadou aferente (dacă este cazul);
· Produsul trebuie să fie ambalat corespunzător, conform livrării efectuate de Vânzător (de ex: produs livrat pe palet, va trebui returnat tot pe palet, produs livrat ambalat în folie de protecție cu bule, va trebui returnat ambalat identic, etc.);
· Produsul să fie însoțit de certificatul de garanție în original (dacă este cazul)
· Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate;
· Produsele menționate în Formularul de retur/ email trebuie predate integral curierului. Dacă la verificarea efectuată de către Vânzător, în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, coletul va fi refuzat;
· Cu voucherul primit în urma returului nu se poate achiziționa același produs precum cel returnat.
· În cazul produselor care au făcut parte din comenzi care au beneficiat de discounturi suplimentare, așa cum sunt ele detaliate în pagina de Discounturi valorice comenzi, dacă totalul sumei scade sub pragul pentru care s-a acordat un discount, se va storna și discount-ul acordat pentru atingerea pragului respectiv, în urma comenzile anterioare.
· Comanda pentru coletul de retur va fi plasată la curier de către Cumpărător, obligatoriu cu opțiunea „Deschidere colet”, în caz contrar expediția va primi refuz de primire.
· Costul transportului produsului/ produselor returnate prin curier cade în sarcina Cumpărătorului.
· Costul transportului produsului/produselor achiziționate în baza voucher-ului va fi suportat de către cumpărător, chiar dacă produsele se încadrează la Campania Transport gratuit
După recepția returului de către Vânzător, compensarea valorii produsului returnat prin Drept de retur 120 de zile (integrală sau parțială cu reținerea costului transportului retur dacă este cazul) se va face prin emiterea unui voucher valoric valabil 30 zile de la data emiterii, care va putea fi utilizat pentru achiziționarea altor produse de pe site-ul www.neakaisa.ro

Drept de retur în 120 de zile nu este aplicabil în cazul:

· Produselor asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/ electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
· Produselor achiziționate conform specificațiilor Cumpărătorului, pe bază de comandă specială. Acest aspect se referă la produse care nu fac parte din stocul uzual al Vânzătorului, pot fi aprovizionate și livrate pe baza unei comenzi ferme și eventual a plății unui avans, în termenii agreați între părți.
· Produselor care au seriile șterse/deteriorate sau urme ale unor șocuri electrice.
· Produselor achiziționate în campania de Lichidare stoc.
· Produsele al căror ambalaj original a fost deteriorat sau lipsește

Detalii despre dreptul la retragere în 14 zile:
Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele generate de returnarea fizică a produsului către Vânzător (costul transportului de retur). Astfel, potrivit OUG nr 34/ 2014, perioada de returnare a unui produs expiră în termen de 14 zile de la:

· Data la care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse care se vor livra în colete separate;

Toate detaliile legate de returul în 14 zile calendaristice sunt disponibile în Politica de Retur.