Lavoar pe mobilier Geberit Xeno² 120 cm fara orificiu baterie

344000 Lei

566400 Lei

Lavoar pe mobilier Geberit Xeno² 120 cm fara orificiu baterie

Cod Produs: 500.552.01.1
  • Reducere

Lavoar pe mobilier Geberit Xeno² 120 cm fara orificiu baterie

Cod Produs: 500.552.01.1
  • Reducere
Lavoar pe mobilier/suspendat Geberit Xeno² 120 cm fara orificiu baterie, fara orificiu preaplin

344000 Lei

566400 Lei

RRP
Cantitate:
To order

La comanda

To order

Livrare 15-30 zile

Deschide colet la livrare
Cost transport: Gratuit
Descriere

Cu experienta acumulata in activitatea desfasurata incepand cu anul 1874 Geberit inseamna astazi o tehnologie de incredere si o proiectare perfecta. Colectia Xeno are articole care se remarca in primul rand printr-un design minimalist al carui scop este obtinerea unui interior modern si functional. Elementele colectiei au linii geometrice bine definite, naturale, care sunt placute la vedere si confortabile in utilizare. Xeno2 propune solutii inteligente pentru depozitare, lavoarele dispunand de platforme inguste care permit depozitarea pentru accesoriile de baie. Dulapurile de lavoar au un design simplu, fara manere si cu lumina LED integrata care asigura o iluminare difuza. Colectia este completata de oglinzile legante cu iluminare LED. Xeno2 ofera variante elegante, sofisticate si functionale unei amenajari functionale si moderne a baii.

Lavoar pe mobilier/suspendat Geberit Xeno² 120 cm fara orificiu baterie

  • Cu posibilitate de montaj incastrat
  • Culoare:Alb
  • Suprafata: KeraTect
  • Material:Argilarefractarafinaƒ

Despre Geberit

Geberit este un grup multinational elvetian specializat in fabricarea si furnizarea obiectelor sanitare si a sistemelor aferente. Este unul dintre liderii pe piata din Europa in domeniul sau, cu o prezenta globala prin filialele sale. Baile amenajate cu produse Geberit sunt contemporane, beneficiaza de cele mai noi tehnologii si de o calitate superioara. Ca grup integrat, Geberit are o prezenta locala foarte puternica in majoritatea tarilor europene, desfasurand operatiuni in mai mult de 50 de tari. Incepand cu anul 2012, actiunile Geberit sunt cotate la SMI (Swiss Market Index).

Strategia Geberit se bazează pe patru piloni: concentrarea pe tehnologia sanitara, angajamentul fata de inovare, expansiunea geografica selectiva si optimizarea procesului de productie. Prin urmare, este capabila sa ofere o valoare adaugata unica atat in domeniul tehnologiei sanitare, cat si in sectorul ceramicii pentru baie. De mai multe decenii, sustenabilitatea a devenit una dintre principalele preocupari ale producatorului elvetian.

Grija pentru mediu si atentia concentrata pe toate detaliile productiei, distributiei si durabilitatii au un impact pozitiv asupra mediului, a societatii in ansamblul ei, dar si pentru fiecare persoana care interactioneaza cu produsele Geberit. Eficientizarea consumului de apa este doar una dintre activitatile care deriva din aceasta prioritate, insa ea se reflecta si in educatie, in noi solutii logistice si instalatii de productie. 

Pana in prezent, Geberit a primit o serie de premii pentru puterea inovatoare a companiei, pentru designul produselor sale si atentia pentru impactul asupra mediului inconjurator. Printre cele mai prestigioase premii primite ani consecutivi - Design Award È™i RedDot.

Specificatii
Design: Dreptunghiular   Asimetric  
Finisaj: Lucios  
Interval latime: 40-49 cm  
Interval lungime: 110-169 cm  
Latime: 48 cm  
Lungime: 120 cm  
Material: Compozit  
Montare: Pe mobilier   Suspendat  
Caracteristici speciale: Fara orificiu baterie   Fara orificiu preaplin  
Colectie: Xeno²  
Culoare: Alb  
Descriere brand

Geberit este un grup multinational elvetian specializat in fabricarea si furnizarea obiectelor sanitare si a sistemelor aferente. Este unul dintre liderii pe piata din Europa in domeniul sau, cu o prezenta globala prin filialele sale. Baile amenajate cu produse Geberit sunt contemporane, beneficiaza de cele mai noi tehnologii si de o calitate superioara. Ca grup integrat, Geberit are o prezenta locala foarte puternica in majoritatea tarilor europene, desfasurand operatiuni in mai mult de 50 de tari. Incepand cu anul 2012, actiunile Geberit sunt cotate la SMI (Swiss Market Index). 

Strategia Geberit se bazează pe patru piloni: concentrarea pe tehnologia sanitara, angajamentul fata de inovare, expansiunea geografica selectiva si optimizarea procesului de productie. Prin urmare, este capabila sa ofere o valoare adaugata unica atat in domeniul tehnologiei sanitare, cat si in sectorul ceramicii pentru baie. De mai multe decenii, sustenabilitatea a devenit una dintre principalele preocupari ale producatorului elvetian.

Grija pentru mediu si atentia concentrata pe toate detaliile productiei, distributiei si durabilitatii au un impact pozitiv asupra mediului, a societatii in ansamblul ei, dar si pentru fiecare persoana care interactioneaza cu produsele Geberit. Eficientizarea consumului de apa este doar una dintre activitatile care deriva din aceasta prioritate, insa ea se reflecta si in educatie, in noi solutii logistice si instalatii de productie. 

Pana in prezent, Geberit a primit o serie de premii pentru puterea inovatoare a companiei, pentru designul produselor sale si atentia pentru impactul asupra mediului inconjurator. Printre cele mai prestigioase premii primite ani consecutivi - Design Award și RedDot.

Recenzii (0 review-uri)

Vezi si alte produse din categoria Lavoare

Ultimele produse vizualizate